Koret optager primært nye medlemmer september og januar

Vi mødes hver tirsdag fra september til maj kl 19.30-22.00 på Nivå SKole Nord. Musiklokale 1.

Korets målsætning er løbende at højne korets niveau og derfor er det vedtaget at nye korsangere skal tilfører koret noget, både musikalsk og klangligt.

Derfor er det en fordel at have erfaring indenfor korsang, og helst indenfor det rytmiske.

Vi afholder en stemmeprøve efter nogle gange, hvor vi vil høre om du passer ind i klangen, har sikker tonetræfning, og en dynamisk klangligt stemmebrug. Desuden sætter vi pris på at du er stabil og så vidt muligt kan møde op til alle prøver.

Hvis du er nysgerrig på om koret er noget for dig, kan du være med til nogle øveaftener inden du kommer til en stemmeprøve.

Det koster 2.000kr om året at være medlem, og man skal derudover være medlem af Nivå Musiklaug (100 kr årligt).

Kontakt korets formand for yderligere information: